Solen lyser, himlen är blåå..

..(fan) va det är gött att leeeva dååå!

Helt underbart väder! (Dock var det lite blåsigt igår kanske, men man ska väl inte klaga!)
Å det bästa är att det ska fortsätta såhär hela veckan och även in i nästa vecka.
Om man nu ska tro på vädersnubbarna, men har dom bra saker att säja, så gör vi väl det ;)

En kort notis om mitt senaste försök till Fat Camp:
Har faktiskt, tror det knappt själv, varit himla motiverad föregående vecka. Ätit med måtta OCH gått minst en promenad varje dag. Nästan så att jag är lite impad av mej själv, fast iochförsej så brukar jag vara rätt motiverad ibörjan. Det är nu (andra veckan) som det brukar skita sej! :S
Menmen, hoppet är det sista som lämnar människan..so I've heard!? ;)
Heja mej!

I fredags hade vi tjejmys hemma hos Hanna. Supertrevligt, som alltid! Det var Hanna, Anna, Marie och jag.
Åt massa gott, drack gott (fast med måtta där med! Impressed? I am!) å chitchattade om allt - sen tog jag en taxi hem vid ca 01.
I lördags var det Mattias "tur" att lämna husets fyra väggar. Han och sina jobbarkillar var ute på lite galej.
Men först hann vi med både en tur ut till mina föräldrar på förmiddagen, där det fälldes lite träd. Nu ska dom ha sol alla timmar på dygnet, nu med den nya fina altanen uppe å allt ;)
Därefter var vi hemma hos Jocke på 25 års kalas.

Nu är det ny vecka å det är mycket som skall ske.
Ullared med karln (barnfria) onsdag-torsdag. Sedan får vi finfrämmat från Göteborg (Michael & Sara) på torsdag kväll. Långfredagen är vi hembjudna till mamma å pappa på god mat & dryck, dit även Mattias föräldrar ska komma. Å ihelgen är det väl sagt att Henke ska komma hit och påbörja grävningen till vårt utbygge.

Men NU ska jag å kidsen snart bege oss till stan där vi ska träffa min kära Systra mi & syskonbarn. Första träffen sen de landade hemma, safe and sound, från Malaga i fredagskväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0