Tjugosju!

Ja, dagarna går,
å det är åter dags för mej att fylla år
;)

På lördag händer det. Ytterligare ett steg närmare 30.
27 - ruskigt hög siffra! Tur att man inte är en dag äldre än 20 i huvudet ;)
Menmen, jag har ju åstadkommit lite under min livstid iallafall ;)
Kanske inte karriärsmässigt dock, haha! Jobbar ju kvar på samma café som jag började på direkt efter studenten. Men hey, jag trivs med att få betalt för att prata med folk ;)
Det jag är mest stolt över är - naturligtvis - mina två guldkorn ♥ Alex & Nellie ♥ (Å att jag lyckades snärja Mattias redan vid 17 års ålder är fan inte heller illa!)



Igår hade vi en hemmadag. Gick en sväng till lekplatsen med barnen, där Alex gungade så högt att det kittlades i..snoppen (?). Tokunge!
Å på eftermiddagen fick vi impulsivt finbesök i form av Frida the bride-to-be och hennes fina Unni. Mycket trevligt!

Idag händer det inte mycket här på åsen. Tråkigt väder å ingen lust/ork.
Åldern tar ut sin rätt?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha! :D

Alex är rolig <3

2011-04-05 @ 17:20:59
Postat av: Jessika

Hot mama, du hade nog lyckats snärja Mattias lika bra nu vid din höga ålder! ;-)

2011-04-05 @ 17:32:09
URL: http://villavinga.blogg.se/
Postat av: malin & wiggo

Hör jag åldersnojjan tala????

2011-04-05 @ 19:08:39
URL: http://bebismalin.blogg.se/
Postat av: malin & wiggo

jaa människor man ska sälja o köpa grejer av som man aldrig någonsin ens har pratat med, fast idag kändes det fan inte så jobbig, jag tänkte ÄSCH wtf jag är mig själv, do they i hate me? then they will :P

2011-04-06 @ 15:09:26
URL: http://bebismalin.blogg.se/
Postat av: Monica

Läskigt!! Jag tror att jag får mer o mer ångest inför stora 3 0 för varje år som går o väl där kommer jag nog ha största krisen, haha! Fast oftast brukar ju kriser komma ur vad man hunnit åstadkommit med sitt liv, o där ligger nog många i lä om man jämför med oss, två barn innan 30 är ju inte illa pinkat :)

2011-04-06 @ 16:30:33
URL: http://monicamercury.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0