Du är så vacker!

..dom orden väckte mej idag :D
Haha, vad än den grabben fjäskar för..så nog fan funkar det! ;)
Mitt underbara (charm)troll! ♥



Borås djurpark för några veckor sen

Nellie har nyss somnat och jag dricker 11 kaffe framför datorn - som vanligt ;)
Dessutom har jag fixat klart lilla Caisas present ♥
På söndag ska vi nämligen på dop för sötaste Caisa, dotter till Johan & Carro.
Den ungen är verkligen gudomligt SÖT!!
Blev änna nöjd med presenten, hoppas dom blir det också. Från att inte ha en aning om vad jag (vi) skulle hitta på, så fick jag en snilleblixt igår kväll vid 23,30 tiden och nu är det kirrat. No return! ;)
(Kan lägga upp bild efter dopet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0