Äntligen!....

..tog Mattias sej i kragen å beställde en ny telefon till mej. Detta gjorde han förra veckan och idag kom den! (Egentligen kom den redan i måndags, men herr Larsson glömde säja det till Mattias. My God, karlar!) ;)
Min fina, lilla, söta HTC Wildfire S! Silver/vit.
Med en riktigt bra mobilkamera - som jag har längtat!



Nu ska jag bara bli "ett" med den oxå. Vilket är lättare sagt än gjort, långa naglar är inte alltid lätt att ha. Särskilt inte på touch-telefoner.
Smsen kan dröja ibörjan, men håll ut kamrater; I will get there!

Nu får det nog bli Ullared snart igen oxå! Börjar känna suget.
Dessutom behövs det faktiskt både vinteroveraller, vinterjackor, vantar, regnställ mm. Så denna gången bär det inte av "i onödan" - inte för att jag nånsin tycker så, men jag vet en annan här hemma som gör ;)



Kommentarer
Postat av: efraimsson

Välkommen till wildfire-världen!

Jag ska lära dig allt jag kan kom våra underbara telefoner! ;)

Puss!

2011-09-01 @ 13:43:16
Postat av: Elli

Fiin :)

När ska du till Ullared?? Vill du ha resesällskap så hör av dig :)

Är också i behov av en tur :-D

2011-09-02 @ 12:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0