15 dec

Idag har jag vart iväg och fått egentid när den är som bäst. Hos frisören.
Pill i håret, "massagestol", skvaller och en uppfräschning. What's not to like?
Alex var på julfest på dagis och Nellie var hos moster Malin under tiden.  
"Hon försvann en stund, men sen hittade jag henne på toaletten där hon stod och kammade håret" - Malin om barnvaktningen.
Om man ska bortse från "försvann en stund" så verkar ju Nellie trivas i mosters sällskap ;)

Igår hade jag oxå egentid - i sällskap med syrran. Twillight-afton it was!
Båda två resterande filmer hade hon hyrt, stollen! Tur för mej att den siste inte kommit ut på dvd än? ;)

Fredag imorrn igen, galet!


Kommentarer
Postat av: camilla

Härligt!

Jag har allt det där goda o se fram emot på måndag - då ska jag till FF! (Frida Frisör) ;-)

2011-12-15 @ 20:18:20
Postat av: Bella

Man lär sig fort att älska! Twilight så good good Malin!! :D Vill ju se bilder på nya frisyren tack..men inget jag kan räkna med..eller!!?



Jag kunde ja ha varit med i julböket & stökat runt..älskar att slå in julklappar. Så mysigt såå ju! =) Å även om jag hade febersvettningar, alldeles för förkyld mm så var det en helt underbar kväll med barnen! Gör det mer än gärna again! <3

2011-12-15 @ 20:47:15
Postat av: Anonym

PS. Försök mer än gärna smuggla in mig på nästa års julstök & bakning hos svärmor din! ;)

Låter såå mysigt ju!! :D



2011-12-15 @ 20:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0