Dan före dan före dopparedan..

Blir det rätt tro? :O
Anyway, endast 2 dagar å nätter kvar till Christmas Eve!
Min bästa julklapp är ju helt klart från tanten som har hand om förskoleplatserna här i stan. Visst, det gav mej lite ångest först men att vara mammaledig i ytterligare 2,5 månad är ingen skit! Å tänk att jag hade såå många mammadagar kvar att ta ut - utan min vetskap! 161 dagar!
Lucky bastard I am! Woop woop.

Mitt mål idag är att komma iväg till Allum. Orkar egentligen inte, men JAG VILL ha nya kläder till jul. Och nyår.
Jäjä, vi får se. Först å främst ska jag orka med att Camilla kommer på besök ;) Kanske hon tillåmed följer med som rese-och shoppingsällskap? Eller Mattias (& barnen) i eftermiddag?
Time will tell..

Iochförsej så var jag och min älskade son på kvällsshopping i Storken igår. Mysigt med en jullovsgrabb :)
Då köpte jag en klänning och en "kofta" till me, myself and I. Men njae, inte riktigt nöjd ändå. Jag vill köpa något mer, bara för valmöjlighetens skull liksom ;)
Å så köptes nyårsklänningen till Nellie; en rosa paljettklänning. Rätt ful egentligen faktiskt :O Men PÅ Nellie är ju inget fult :love:
And besides, på nyår ska det ju liksom glittra å blänka ;)

Å på tal om Nellie. Igår gjorde Malin två små tofsar på henne och luggen i hårspänne. Såå söööt! Å vad mycket större hon såg ut med en gång! ♥ 
Svårt att få den lilla rackarn still på bild, men här är bakifrån iallafall ;) :




Have a great day y'all!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh! Orkar du verkligen med mig både på fika o shopping...? Det är frågan :-D

Hihi! jag räddar dig... börjar jobba 15.30 så jag hinner inte :-(

Synd!

Men nu har jag inte tid o kommentera mer... jag måste ut o dra igång skördetröskan så jag kan gasa upp till åsen!

puss

2011-12-22 @ 10:30:11
Postat av: Frida

Åh vad toppen! Skönt att ha jobbsnacket avgjort och känslan go inför fortsatt mammavarande 100%. När får man nu komma och krama er??? Kanske någon dag INNAN jag börjar jobba igen? Que? :-)

2011-12-28 @ 21:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0