Förtydligande

Ser att mitt förra inlägg om dan före dan före dopparedan, är publicerat vid 21-tiden igår kväll (?) Ingen aning om varför, men jag ville bara förtydliga att nej, jag är inte tappad bakom en vagn! Inlägget är skrivet i förmiddags, vid 10-tiden. Bloggen har fått fnatt - inte jag!
Blond må hända, men inte dum! ;)

I skrivande stund är svärfar här och lägger golv i utbygget - tjohoo. Nu börjar man verkligen se the reality växa fram!
Jag pratade med Mio möbler igår och bad att få vår soffa samt matsalsbord levererat så sent som möjligt nästa vecka, gärna fredag, för att det mesta ska hinna bli "klart".
Målaren kommer nästa onsdag. Än har vi inte valt ut golv till barnens rum, så de hinner ju inte bli färdiga. Men det viktigaste är ju ändå att det nybyggda allrummet får golv, så att vi kan flytta våra "gamla" soffor dit så att den nya (+ matsalsbordet) får plats i vardagsrummet. 

 Nä, om man kanske skulle ta en sväng till stan? Har ju inte shoppat någonting idag.. än ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0