It's raining men!

...inte bokstavligt talat dock ;) Det regnar ute och huset är fullt av karlar; elektriker, målare och min egen karlslok. Nu börjar det lika nått här hemma! Väggen från vardagsrummet till utbygget är nere - och lite andra väggar - så hux flux har vi nu ett ca 165-170 kvm hus istället! 
Lite mer färg och golv där så är det så gott som klart. Just lovely!

         

På fredag levereras matsalsbord + stolar, soffa och en matta. Men jag ska nog ner till Mio efter att Nellie vaknat å lägga till 2 soffbord till den ordern oxå.
All shopping är najs! :D

Idag har vi (hela familjen) vart en runda på stan, dock bara kikat på golv till sovrummen. (Rean hinns inte med i år!)
Dessutom fick vi telefonbekräftat idag att Alex ska börja simskola den 11 januari. Läskigt, men spännande tycker Alex. Oroande, tycker modern ;) 
Ska bli... intressant att se om han och Maxen sköter sej eller om det bara blir bus! :)


Kommentarer
Postat av: camilla

Haha! Simskola är livsfarligt!

Jag hade en tjej i min simskolegrupp som jag var totalt livrädd för som inte kunde uppföra sig alls! Hon var överallt o ingenstans o var skitjobbig...

Hoppas Alex o Maxen sköter sig ;-)

2011-12-29 @ 19:33:51
Postat av: Monica

Åh va härligt att höra från dig. O så mkt läsning jag har att ta igen. Har inte så mkt tid nu för tiden, som du nog fattat ;) Det går jättebra med huset, dock är första vändan pengar slut så nästa vecka har vi lilla värderingen så vi får loss lite mer cash ;) Bilder kommer, lovar! Ska bara som sagt få tid o sätta mig o lägga in allt med ;)



Vad fint ni har det med julgran o allt i ert lilla bygge :) Skönt att få större va? Hur är det tänkt, ska ni ha ett extra rum eller bara öka ytan? Har inte hängt med så bra som du märker, ska bättra mig :)

2011-12-29 @ 23:00:22
URL: http://monicamercury.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0