JAAAAA!!!

All I want för Christmas iiiis...here!!!
Hade tid idag kl 10 på reumatologiska mottagningen på SÄS, efter att ha gjort (ännu) en magnetröntgen (med kontrastvätska denna gång) i torsdags. Röntgenbilderna visade inget onormalt i varken hjärna eller rygg! Obeskrivligt UNDERBART!
Efter min hjärnhinneinflammation i somras, började de fundera på om det var något annat - eftersom det aldrig blivit helt bra. Senaste på tapeten var om det var någon sorts systemsjukdom (såsom SLE, MS mm) - men det var det alltså inte enligt både blodprover & röntgen! Läkarn idag, var av åsikten att det har vart något virus som orsakat allt, som tex en hjärnhinneinflammation. (Tillbaks på ruta ett)
Jag är iallafall överlycklig över att röntgenbilderna inte visade något onormalt. Konstigt att man blir lika rädd och nervös, trots att man gått igenom 3 st röntgen tidigare - som aldrig visat något.
Ovissheten är verkligen värst! Nu hoppas jag att oron ger med sej och att jag kan återgå till MITT LIV! Börja leva igen, vara den mamma/sambo jag vill vara.
Det enda "negativa" är väl att jag får börja tänka på hur jag ser ut nu :S Har inte orkat bry mej om någonting, vilket syns. But still, hälsan comes first!
Att gå ner i vikt, är väl ändå de flestas nyårslöfte? ;)

Idag blir det till att fira med tre små apor och glögg - inte var dag man blir så gott som "friskförklarad"
Yay! ♥

Kommentarer
Postat av: Camilla

Bästa blogginlägget ever!!

Jag är så glad för din skull!

Puss!

2011-12-07 @ 17:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0