En ynka vecka..

..kvar till självaste julafton!
Å inte en tillstymmelse till vitt på marken - inte ens frost! Bara nya varningar om regn, storm och översvämningar hit och dit. Weird.
Men jag är inte bitter ;)
Dock börjar jag bli lite frustrerad över att jag inte är färdig med julklapparna.
Wilma, min systerdotter, som är 6 år, är nog den som är svårast att köpa till. 6 (ynka) år, men ändå så "stor". Hon är liksom i den där "mittemellanåldern". Dessutom har hon ju typ allt redan. Åtminstone om man frågar hennes mor ;)
Å frågar man henne får man till svar: "Asså, bah..amen, ja vet inte. Köp nåt bah. Som jag tycker om"
....6 år liksom!? And it only getting worse, I suppose? Hujeda mej! :O
Här bjuder jag på en bild på mina 3 favoritflickor (...eller några av mina favoritflickor kanske är bäst att lägga till, annars blir det väl ett hiskeligt liv ;) )


Midsommarafton 2011 - Alex 4 års dag



Nu bär det snart ut till Näverhult för lite julfeeling; pyssel och granhuggning!


Kommentarer
Postat av: camilla

Haha tur för dig du la till "några" favoritflickor... Annars hade jag krävt ett eget inlägg med bild på mig som din favoritflicka... ;-)

2011-12-18 @ 15:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0