Life is good..

..again! Hade en liten svacka igår, när jag fick veta att Nellie fått dagisplats från 1 april - å jag hade sagt till chefen att jag börjar jobba 1 februari.
Men idag tog jag mod till mej och pratade med henne. Tro det eller ej, inga bekymmer alls! :O Plus att jag tillåmed gick därifrån med en julklapp från henne ;)
Tjohoo! Mammaledig fram till 1 april (eller någon vecka in i april, pga inskolning)!

24 april 2010 jobbade jag min sista dag, å nångång i april 2012 kommer jag att börja igen. Ingen dålig mammaledighet! :D
Dock kände jag faktiskt lite av besvikelse :O Då jag varit väldigt inställd på att börja jobba igen - eller ja, framförallt att se Nelllie börja på dagis. Känns att jag varit hemma länge nu ;) Annars hade jag aldrig känt så!
Men nu har det lagt sej igen å självklart ska det bli superkul att fortsätta vara mammaledig - det är ju trots allt sista gången oxå!
Här blir inga mer barn gjorda - man får ju sluta när man ligger på topp ;) Finare barn går väl knappast att få? ;)

Idag har jag fixat och donat massor! 
Direkt efter frukost bar det som sagt av till jobbet, för frukost och samtal med chefen. Efter det strosade jag runt på stan. Köpte både jul-och nyårskläder till Nellie, julklappar till svärföräldrarna, mina föräldrar mm.. Helt onödiga julklappar, då vi redan var "färdiga" med dem. Men jag ääääälskar att shoppa - vadsomhelst! ;)
Hem, mata och söva Nellie. Till syrran på fika, hämta Alex på dagis. Dumpa bägge barnen hos syrran igen, för lite egenshopping. Impulsköpte ett nattygsbord till Nellie och lite annat småkrafs. Samt ett fång med röda tulpaner till min älskade syster! Hon är bara bäst! ♥
  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0