Nr. 14

..i "tomtekalendern" var till Nellie (de får varannan dag); dockkläder + napp. Jösses! Hon blev alldeles överlycklig, Nellie är en tvättäkta docktjej! Lite avis är hon dock på att dockan får ha nappen hela tiden och inte hon. Å när dockan fick nya kläder på sej, skulle Nellie prompt ha det oxå :)
Tänk vad glad Nellie kommer att bli på julafton, då hon kommer få docksäng, barnvagn (med liggdel) och fler dockor att leka med!

Igår kväll hade jag lite julstök här hemma, eller ja. Mest julbök, snarare! För visst är det rätt bökigt med julen ändå? Så mycket som ska fixas innan; skriva julkort, köpa (och slå in!) alla julklappar, hugga (och klä) gran å pynta hemmet....
Å sen när julafton har varit är man så trött på allt som har med julen att göra att man helst vill ta bort allting genast. Iallafall jag. 
Men det är mysigt å jag skulle inte vilja vara utan nånting heller! :)

Mitt julbök igår bestod av att skriva alla julkort (skrivkramp!) och slå in (de flesta) julklappar. Jag har gjort en "favorit" i repris; köpt alldeles för många!
Orkade inte slå in allihop - de sista klapparna jag slog in liknade något som Nellie kunde ha gjort (bättre). 
Mattias hjälpte till med några stycken. "Ge mej en lätt då, typ en bok" Till sist avancerade han sej dock uppåt å slog in ett pussel - MED knoppar ;)
Mitt i allt bestyr blev jag dessutom pålurad av syrran att titta på Twillight-filmen som gick på tv.
Vampyrer å osannolika händelser/varelser är inte min grej! Men en kärlekshistoria går ju alltid hem ;)
Så jo okej då, jag kan väl tänka mej att se resten av filmerna oxå. (Dock är jag inte alls lika besatt som syrran är!)

....10 dagar kvar nu :D

Kommentarer
Postat av: camilla

Åhh! Roligt att hon blir så glad av presenterna! :-)

Vad har dom fått mer i sina små klappar?!

Puss!

2011-12-15 @ 11:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0