Tjo och tjim!..

..och hopp fallerallan lej!
Vinet flödar & humöret är på topp. Ungarna sover, karln jobbar (hemifrån dock) och allt vore top notch om det inte vore för mitt hals-nack-och huvudont.
Men så länge det bara är en förkylning; who cares?!

Tänkte ha lite "planeringstid" framför datorn; jag & Tiis tänkte åka på en köpa-klart-alla-julklappar-tripp på söndag. (Först tänkte vi ta det på lördag, men insåg snabbt att det vore illa dumt, eftersom vi ska på julbord (på Stures) på fredagen - med Mattias jobb. Trevlisch!
Barnen ska vara hemma och titta på idolfinalen med Bella, det ser dom fram emot! (Iallafall Alex, som är pratgladast av dem två) ;)
Härligt med vänner som ställer upp! Å jag har verkligen dom allra bästa vännerna! (Ingen nämnd och ingen glömd! ♥

Anyway..så nu funderar jag på vart vi ska åka & shoppa; Allum, Knalleland eller Göteborg.
Planering in i minsta detalj; vad har öppet längst en söndag? Vilka har de bästa affärerna? ;)
I-lands problem? ;) Vi tänkte nämligen passa på att kolla ut det sista golvet oxå (till sovrummen), vi avbeställde det som vi först hade beställt då det inte kändes helt hundra (för mej) längre. Krånglig må jag vara, men fint kommer det bli! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0