Älskvärd

Haha, va fan! Jag rår inte för att jag är så älskvärd ;)
Så trots den "alla-hjärtans dags-hysterin" som råder - & som jag för övrigt fortfarande finner ganska överskattad - tog jag mina småttingar och åkte iväg å köpte blommor till karln. Och, viktigast av allt; fika.
Inne på Blomsterlandet kom dock Alex på att han minsann oxå skulle ha blommor ifall jag älskade honom. Så det kunde man ju inte säja nej till ;)
I kassan kom han även på sin lillasyster. Att hon inte hade fått några blommor. Å inte jag heller. 
Men då fick det allt vara nog (hade Alex oxå drabbats av alla-hjärtans-dag-hysterin?)
Jag "kan ju inte" köpa 4 blombuketter, en till varje familjemedlem. Å det gick faktiskt Alex med på: jag å Nellie fick dela på en bukett å pappa å Alex på den andra, sa han :D

På Ica där vi handlade fika gick vi bakom en tant ut på väg till bilen.
Alex sa (högt och) oroligt:
- Tanten kommer ramla.
- Ssschh..
- Men tanten kommer ramla, mamma!
- Nejnej, varför det?
- För hon är gammal.

Å så (snabbt) skjuts in i bilen med honom ;)

Nu blir det lek å bus med barnen innan faderskapet kommer hem å vi ska snabbisfika innan jag ska åka till stan!

Kommentarer
Postat av: Bella

Hahahahahaha

Alex då! Han e ju för rolig!! =)

Men lite jobbigt när det inte går å få han att vara tyst! hihi

Glad alla <3-dag! :)

2011-02-14 @ 15:00:30
URL: http://issabellas.blogg.se/
Postat av: camilla

Nu hade jag minsann några inlägg att läsa ikapp! :)

Underbart!

Klart att alla ska ha varsin bukett ;)

Puss!

2011-02-15 @ 09:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0