Back to reality!

Dåligt med uppdatering nu :O 
Men i söndags kom vi (jag, syrran å mamma) hem igen efter en supermysig helg i U L L A R E D! ;)
Vi hade det verkligen huuur bra som helst! Trots Malins alltför närgående "attacker" då å då :P
"She loves me, yeah yeah yeah" ;)
Vi bodde ca 100 m från varuhuset & knappt 5 meter från restaurangen.
Perfekt krypavstånd ;)

Shoppingen var oxå mycket bra! Daah?! Fast jag blev lite halvt chockad; har aldrig kommit undan så billigt!! Mattias trodde knappt det var sant när jag kom hem, med pengar kvar på kontot! ;)
Drygt 2500 kr (!) spenderades bara :O Men jag fick ändå köpt precis det jag var ute efter, vilket främst var vårjackor & diverse kläder till barnen.
Alex fick tex 3 "jackor"; en softshell, en "vanlig" å en "fluff" (typ fleece)




..och t-shirtar, linnen, leksaker mm.

Nellie fick en rosa softshelljacka å en ljusrosa "fluff". Supersöta!




..och en klänning, leggings, strumbyxor, strumpor etc.

Vi hade som sagt en jättehärlig helg! Å att vara ifrån barnen gick över förväntan. Bara man sysselsatte sej med annat å inte tänkte på dom. Men med shoppingen i fokus, gick det som sagt ganska bra ;)
Men jag kände mej lite som Maria Montazami utan barnen; naken å exposed! ;)

I söndags återvände dock vardagen. Brutalt. Två (griniga) snorungar. Under helgen hade båda barnen blivit vrååålförkylda :(
I tisdags var vi hos läkarn med Nellie där det konstaterades öroninflammation med spräckt trumhinna. Det var ju bara 2½ vecka sedan vi avslutade en 7 dagars pencillinkur mot öroninflammation - på samma öra.
Nellie = öronbarn? :O

Men jag fick oxå en glad överraskning vid min hemkomst. Att Jessika & Patrik i hemlighet har förlovat sej!! :love:
GRATTIS! ♥

Imorn kommer Malin, Max & Wilma å hälsar på mej (oss?) ;) Ska bli underbart med lite sällskap! Har ju mer eller mindre varit inlåst hela veckan.. Det är inte riktigt likt mej, jag är ju en social jävel ;) :D
I onsdags missade jag mammagruppen (igen), skittråkigt. Särskilt då det i princip var sista gången (ska träffas på Biblioteket nästa gång).
Men många ur mammagruppen, 7 st, ska ses hemma hos Jenny (en ur mammagruppen) på onsdag.
Kul att fortsätta ses trots att träffarna på bvc är slut!

På lördag är det BARNLOPPIS I GUSTAV ADOLFS SKOLANS MATSAL, MED START KL 10.00 där jag å syrran ska dela bord.
Eftermiddagen/kvällen ska tillbringas med de nyförlovade - och Alwin.


Kommentarer
Postat av: Erika...

stjärnjackan är verkligen jättefin!

sån får nog det bli till Emil :-)

när jag väl kommer dit vill säga...



Hoppas vi får mycket sålt på lördag!

syns då!

2011-02-24 @ 12:24:52
Postat av: Bella

Vilka fina jackor du fick köpt till dina små! :)

Å hoppas du, min sociala vän kan kanske ses en dag!? =)

2011-02-24 @ 13:31:35
URL: http://issabellas.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag är avis på Nellies rosa jackor. Punkt. ;-)



Puss

2011-02-25 @ 12:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0