Mullig brunett eller smal blondin?

Ja, ända sen jag förvandlade mej till brunett har "gå-ner-i-vikt-grejen" verkligen gått i stöpet. Orka liksom!
Igår kväll tex bakade jag muffins med chokladbitar i. Å sen när bakar jag liksom?! Haha!
Brunettlivet is weird!

Idag har jag varit på bvc med Nellie. Det var dags för hörseltest (som hon klarade galant). Catharina tittade oxå om Nellie skelar - vilket hon inte gör. Vikten hade ökat från 6,7 kg till 7,1 kg. 400 stadiga gram ;) Jag trodde däremot att hon skulle väga minst 7,5 kg. Men nejnej, sakta men säkert. Allt för att "oroa" morsan ;) Längd: 67,5 cm.

Alex var hos Bella (en av hans faBoritkompisar) under bvc-besöket :) Å efteråt bjöd jag "gänget" (Alex, Bella å jag - haha) på McDonaldsmat - ännu ett tecken på att min gå-ner-i-vikt-kampanj håller på att dala :S Crap!

Resten av veckan, går Alex på dagis å jag ska:
Onsdag: Inget planerat?
Torsdag: Fika med Erika&Emil och Isabel&Malva.
Fredag: VINKVÄLL med mina underbara "jobbarkompisar".


Kommentarer
Postat av: erika

hehehe. du e rolig du!



ja, på torsdag syns vi!

kram!

2011-02-08 @ 14:43:02
Postat av: Jessika

Äh, man blir inte mullig av de man äter nångång... Det är de man äter dagligen man blir tjock av! Så unna dig du lite... Det är du värd! Du har verkligen gått ner mkt å de syns! =)



2011-02-08 @ 15:03:18
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: malin & wiggo

Äsch då det sitter bara pykiskt ;P

2011-02-08 @ 15:56:01
URL: http://bebismalin.blogg.se/
Postat av: Bella

Lyssna på va Jess har skrivit här..väldigt bra! För unna sig saker, det måste man få göra ibland =)



Å tack för idag, lunchen å en mystid me Brallen :)

2011-02-08 @ 22:32:53
URL: http://issabellas.blogg.se/
Postat av: camilla Johansson

vad säger du om att visa nya frillan här på bloggen Emma?



Dina kilon det är MYCKET, men jag vet jag är som dig, vi är nöjda när vi själva e det ;)



Må gott!

2011-02-09 @ 13:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0