Förrädiska små apor!

Vinkvällen i fredags innehöll väl kanske lite (mycket?) för mycket apvin för välmåendet..
Åtminstone för lördagens välmående; låg i sängen halva dan (+ lite till) å när jag väl stigit upp var jag ju inte alltför frack. 
My Good! "Emmas helvetesbakfyllor" hade jag faktiskt glömt av (förträngt!)? Mår galet dåligt "dagen efter". Hur fan kunde jag inte minnas det? :O

Anyway..fredagen var himla trevlig! Å som alltid när vi ses, går tiden såå fort! Vi satt hemma hos Anna i soffan å tjötade å ett, tu, tre så var klockan 00,30 å smsen (från Bella ;) ) började trilla in om att jag skulle komma till Mangiamo.
Vid 01-tiden lydde vi å gick dit. Men efter lite mingel på en halvtimme (typ?) kom Marcus å skjutsade hem mej.
Nice and safe! Himla bra dag att vara nykter på, Marcus! :D


Kommentarer
Postat av: malin & wiggo

HAHAHHAHAH fyllooooo!!! ;) Pengar till mig?? hahahaha neee inte direkt, han köper ju 3Dskärmar osv för "sina" jobbpengar som han snällt säger, men han har allt lovat mig en systemkamera inom kort ;)

2011-02-13 @ 21:09:49
URL: http://bebismalin.blogg.se/
Postat av: Bella

Måste säga att det va väldigt bra gjort av er att komma till Mangiamo i fredags! :D

Kul kul att få va ute me dig igen...va ju ett tag sen!

2011-02-16 @ 13:38:52
URL: http://issabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0