Happy Valentine!

Alla ♥:ans dag idag! :love: 





Egentligen tycker jag, som många andra, att det är en ganska överskattad dag. Varför visa sin kärlek just den dagen å inte alla dagar? ;) En blomsterkvast när man minst anar det, är väl bättre än en den 14 februari "bara för att"?

För mej började årets Alla ♥:ans dag med ljuv sång i örat (av Alex, vem annars?) ;)

- Aj heer joo caaall maj jääm änd itt fiils lajk hååme!!


Jepp, Jay Smiths version av Madonnas Like a prayer:
"I hear you call my name, and it feels like home"
Jay är Alex faBorit just nu. Varje gång Like a prayer eller Dreaming people spelas på radion, ropar han glatt: "Jaaaaaay! Det är Jaaay!"

Fick ett glatt telefonsamtal imorses om att det blir KG-dejt ikväll. På tiden!! Å alla kunde dessutom - kors i taket! För det ska gudarna veta att det inte är lätt att få 5 brudar att träffas allihop. Alla har ju sina familjegrejer å jobb att ta hänsyn till. Men idag så! :D
Ska bli kul att se hur mycket Emmas mage har växt sen sist oxå, jag tror nog att Edvin kommer att få en liten lillasyster! ♥

I veckan har jag inte så mycket planerat, jag trodde att Alex skulle ha lov från dagis. Men fröknarna sa i fredags att de hade räknat med att han kom denna veckan oxå, så så får det bli!
Är han ledig en vecka, innebär ju det nästan 2 veckor ifrån dagis - eftersom han bara går ons-fre. Lite för länge tycker jag, för hans del! Han behöver sin egentid å lek med kompisar.

På lördag åker jag, mamma å Malin till Ullared. Shopping. Övernattning. Tjejmys! ♥
Undrar om Anders, Göran och Ove ska få följa med oxå? :O



Kommentarer
Postat av: erika

ohh Ullared.. avis

ska också dit snart .. frågan e bara när heheh..



hoppas allt e bra me er!

kramiz

2011-02-14 @ 11:37:25
Postat av: MALIN-systeryster

Happy Alla Heart Day min älskade systeryster!! :D

Såklart ap-bröderna ska hänga me till Ullared: Då är vi ändock tre som delar på dom o inte DU-ensam ;) Ullared kommer att bli toppen!! Räkost, kaffe, bröd o Ap-bröderna Vad mer kan önskas? ;)

Puss

2011-02-14 @ 13:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0