Onsdag!

Efter en smärre konflikt med Nellie inatt (hon ville leka - inte jag!) vaknade jag knappt av att klockan ringde 08,00 imorse. Snoozade till 08,30 (!), men då fick jag eld i baken. Alex skulle ju vara på dagis kl 9!
Första tanken var dock att ligga kvar å strunta i dagis idag, men jag vet ju att han så gärna ville dit så jag masade mej upp. (Eloge till mej? ;) )

Väl uppe på benen fick allt ske i rask takt. Väckte Alex, som i sin tur väckte Nellie - det älskar han att göra! Fram med frukost (yoghurt). Klä på oss - alla 3. Borsta tänder. Å så iväg.
Värsta supermamman! ;) Var minsann på dagis kl 9.
Äh. Piece of cake! ;)

Sen dess har det varit ett betydligt lugnare tempo här på Ryttaråsen. Kom hem å fann, inte bara 1 utan 3 tidningar, i brevlådan. Ohh, my lucky day ;) 
Gav Nellie gröt. Sedan avnjöt jag flera koppar kaffe till mina 3 tidningar medan Nellie satt ganska still på golvet å lekte. (Visst blev det en hel del vändor in under köksbordet för att plocka fram Nellie igen - då hon har en förkärlek till att vara där under. Men inte riktigt har fattat hur hon ska komma därifrån ståendes upprätt, hållandes i Alex stol. Huvudet tar ju änna i bordet.)
Men en ganska lugn frukost fick jag iallafall. Inte dåligt det! 
Nuförtiden får man vara glad för det lilla. Sen Nellie började krypa å ställa sej upp mot allt är hon överallt å ingenstans på fem röda :O

Resten av dagen/veckan blir väl mer eller mindre att sukta till vår kommande mor-dotter/shoppinghelg ;) Myys!
Malin ringde mej förut å var alldeles pirrig i magen. Pga helgen. HAHA!
Hon är allt bra söt hon! ♥



Kommentarer
Postat av: Bella

Låter som en riktigt go morgon! :D

Fika imorn kanske?=)

2011-02-16 @ 13:39:53
URL: http://issabellas.blogg.se/
Postat av: bitch please, im a unicorn

haha, duktigt duktigt!

2011-02-16 @ 14:11:38
URL: http://utankontroll.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja nu börjar de bli vilda!

Emil ställer sig också mot allt o det nya är att gå runt vardagsrumsbordet.. men han har inte riktigt kommit på hur man tar sig ner själv igen. hehehe.¨



Ni kommer få en superhelg som sagt avis!

ps.. ses nästa torsdag!

kramiz

2011-02-16 @ 17:17:47
Postat av: malin & wiggo

heheh jag har nog klippt wiggo 3-4 ggr redan, hans hår växer som ogräs =) hehhe..

2011-02-17 @ 17:43:27
URL: http://bebismalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0