Beach 2011..(eller 2012?)

Ja, jag håller ju frenetiskt på med mitt gå-ner-i-vikt-projekt, vilket är förjävla tråkigt.. och framförallt oerhört segt! Tålamod är ingen egenskap som jag besitter.
Dock får jag skylla mej själv då jag låtit mej förfalla såhär. Haha! ;)
Liiite kan jag väl kanske ”skylla” på Nellie iallafall (eller?), men det mesta har jag nog lyckats med alldeles själv..tyvärr! :/ Dockan är ju trots allt 7 månader nu!

Men just nu går det faktiskt rätt bra ändå med ”bantningen”. (Observera: just nu, ja! )
Måste bara hålla mej sysselsatt hela tiden dock. Sitta i soffan är inte alls lika roligt, utan något att äta. Haha!
…däremot är städa, tvätta, plocka och diska mycket roligare..(?!)
Hmm..

Idag är det måndag. Ny vecka. Och med andra ord har det gått en vecka (inte mer?) sedan jag började min Beach 2011-kamp. 3 (ynka) kilon lättare. Kanske borde satsa på Beach 2012 istället?
Jäjä, fat camp continues.
For now.





Nu får jag ta tag i mej/oss, för sen ska vi till Jessika & Alwin - som bjuder på tacolunch - å hänga lite! I like!

Adios!


Kommentarer
Postat av: ERika

men Emma! du e ju fin som du är! o inte är du tjock!

men man ska ju trivas med sig själv! det e viktigast!



ps.. så du behöver ej tänka på massa fika på torsdag utan en helt vanlig kopp kaffe räcker bra!:-)



2011-01-10 @ 12:30:54
Postat av: malin & wiggo

Hahahah tänk dig då mig, som alltid sitter med chipskplen liggandes på magen 24-7, jag kommer ju kanppt utanför dörren pga min lathet :P



sv: tack så jätte mycket för din fina komm =)

2011-01-10 @ 12:51:33
URL: http://bebismalin.blogg.se/
Postat av: Bella

Ynka 3kilon??! det e ju jättebra på en enda vecka! you go girl !! :D



Säg till om du vill ha promenadsällskap när du sätter igång me detta, jag hänger lätt me! :)

2011-01-10 @ 15:13:46
Postat av: malin & wiggo

jaa ibland är nossebro ingen skit, tur man inte växt upp här ;)

2011-01-11 @ 18:44:19
URL: http://bebismalin.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hur många kilon har du tänkt att göra dej av me? Ska då säga att de inte e många som klarar tre kg på en vecka. Så ja gratulerar :D

2011-01-11 @ 22:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0