Friday it is!

Ahh, härliga fredagsmorgon!
Alex är på dagis. Nellie sover sin förmiddagslur (som kan vara allt från 1 timma till 2½ timme). Å jag sitter med kaffe på ena sidan, shake på den andra å datorn i mitten. Just lovley! ;)

När Mattias kommer hem från jobbet i eftermiddag blir det först en promenad med Bells. Sen fredagsmysshopping till Alex och Mattias. Jag "nöjer" mej med 1,5 liter Loka (päron, of course!)
Å Nellie kör väl på (a'la "Kissie bantning") barnmat ;) Den där Kissie-bruden är inte klok nånstans!
Men enough said about her.
 
Helgen har vi relativt oplanerad faktiskt. Gott!
På lördag kväll ska jag (själv!) bort en sväng, då Emma fyllt år tidigare i veckan.
Känner dock inte för utgång (!) - så jag kommer att pallra mej hemåt sedan. Med hjälp av Jessika ;) Lite alkohol slinker nog kanske ner, trots ingen utgång.

På söndag är vår lilla (?) flicka 8 månader!! :love:



Tänker på lille K hela tiden! Finner inga ord!
HOPPAS!  ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: malin & wiggo

Men USCH!!!!! Jag mådde så dåligt av att läsa artikeln, det hade kunnat vara mitt barn! Sånt här ska inte hända det får nte hända, men olyckan är ju snabbt framme så fort det handla rom vatten osv :( Sitter med fingrar o tår o kramar dom blåa! All styrka till familjen!!

2011-01-28 @ 12:25:35
URL: http://bebismalin.blogg.se/
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

Vill du bli dagens blogg?

Passa på att gå in och anmäl dig!



De pågår även andra tävlingar så anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)



eller kanske Följa varann på bloglovin?

Eller ställ en fråga i min "bloggsvarsruta" och bli länkad!

(obs ställer ni en fråga som redan är ställd raderar jag dem och ni blir då inte länkade)

2011-01-28 @ 18:34:09
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0