Fridfullt..

i huset!
Eller ja, någorlunda iallafall. Mattias å Nellie är ju fortfarande här ;)
Alex däremot är iväg på övernattning hos farmor och farfar. De skulle mysa och imorgon ska de iväg på äventyr i Göteborg. Spännande!
Innan han åkte iväg sa han att han skulle sova bredvid farfar inatt:

"Han snarkar. Precis som pappa. Och det gör jag med. För det gör alla killar"

Tokstolle!

Annars har vi gjort minsta möjliga idag. Mattias har varit ledig halva dagen, han jobbade bara fram till kl 12. Vilket knappt märktes, då jag å Nellie gick upp vid 10. Medan Alex inte vaknade förrän kl 10.40 (!).

Vi var ju på galej hos Claes och Christine igår å Alex var vaken ända till vi kom hem kl 00.
Varken han eller Nellie somnade i bilen hem. Konstigt!
Kolsvart och mitt i natten. Men nej då, Alex var jättepigg och skulle minsann titta på tv när han kom hem ;) (Yeah right!) Vår lilla evighetsmaskin! :)

I Näverhult var det väldigt trevligt och Claes kalkonmiddag smakade mycket gott. Efter middag, kaffe och hemgjord vitchokladmousse var det dags för sällskapsspel. "Vem svarar först" (vår julklapp till dom), där morsan min kammade hem vinsten. Snäppet före Claes. Ujujuj! I'm impressed! Lille mor min!
Sedan var det dags för TP. "Team Samhall" (jag, Mattias å Jocke) i ett lag, mot mina föräldrar i ett lag å Mattias föräldrar i ett annat lag.

Det viktigaste ang kvällen var att: jag drack vin! ;)
Dock är jag helt inne i mitt "viktnedgångstänke" att jag faktiskt snålade med vinet (!) :O 
Det trodde jag aldrig - har ju väntat å längtat efter det!
Karaktär av stål ;)

Imorrn bär det av ;)
.. jääj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0