Helvetesdag!

Gårdagen var hemsk!
Alex betedde sej som en riktig odåga. Hela dagen! Ja, Alex kan vara jobbig han med ;)
Mestadels underbar såklart ;) Men riktig pain in the ass vissa dagar. Kändes som jag bara skällde på honom hela dan igår - såå tråkigt!

Vid 13-tiden samlade vi iallafall ihop oss å åkte ner till Bellas residens, där Camilla, Emma å Liselott redan väntade.
Alex var bångstyrig där oxå å fick för sej att vara "rädd" för alla tjejer - förutom Bella som alltid varit något av en favorit. Suck! Efter ett tag blev han dock mer "hemmastadd"...men va hjälpte det? Då blev han ju nästan ännu värre! ;)

För att göra en alldeles för lång dag kortare, så avrundades kvällen med att Alex somnade gott runt 20 tiden (puh!)  för att sedan vakna strax efter 21 av spy i hela sängen.
När han stod i duschen för avspolning SA han själv att han hade hostat så mycket att han spydde. Å det verkade troligt - då han har väldig hosta på kvällen/natten.
Och sedan dess har det inte hänt något mer, varken igår kväll, natt eller nu idag. Så det bör ju vara hostans fel.
Han har ätit å druckit precis som vanligt nu imorse - om inte mer. Å igår kväll (direkt efter han spytt) drack han 2 stora glas mjök (som man tydligen inte skulle ge till "magsjukebarn")
Vad vet jag liksom? Alex har aldrig haft magsjuka. Spytt någon enstaka gång förr, men that's it - aldrig varit magsjuk
Nåväl, han klarade ju "mjölktestet" oxå så då var det nog hostans fel ;) Haha!

Så nu är det friskhetskurering på hög nivå här hemma innan det bär av till Danmark å BADhotellet på fredag!
Vet inte vem som längtar mest, jag eller Alex ;)


/E 


Kommentarer
Postat av: Bella

Det va himla kul å ha er här på besök å va inga problem med Alex tycker jag. Det är så barn är! =)



Å vadå suck..för att jag e något av en favorit!?! ;) hihih tycker vi om! :D

Se till å ej bli sjuka!

kram

2011-01-19 @ 22:56:59
URL: http://issabellas.blogg.se/
Postat av: Ninnie mamma till Noah

Jag gick upp 30 kilo! Hahah, 81 vägde jag när jag kom in till förlossningen. Puh! Hur mycket gick du upp? :) Kramar till dig

2011-01-20 @ 19:45:23
URL: http://www.misscandlee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0