Måndag (och vägning)

Totalt - 7 kg nu.
Målet börjar närma sej - (jävligt) sakta, men säkert.
Tålamodet börjar dock tryta nu. Rejält!

(Livs)Farligt det här med viktnedgång ju!
Igår kväll trodde jag att jag skulle "ryka med". Haha! ;)
Jag har nog sett alltför många kriminalserier, men jag var övertygad om att jag å Frida blev förföljda av en mördare på vår promenad. Har nog aldrig gått så fort i hela mitt liv - det var nästan så att jag såg "ljuset i tunneln" å att hela mitt liv spelades upp i huvudet på mej :P
Haha! Lättskrämd? O jaa!
Men mörkt som fan var det å inga vittnen fanns i närheten (vi var i mörkaste Hjortgården)..det var ju som upplagt för att mörda mej. Usch!
Nästa gång jag promenerar ser ni mej gåendes längs Kungsgatan - fram å tebax, fram å tebax ;)


Kommentarer
Postat av: Frida

HAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-01-31 @ 10:38:02
URL: http://fridafallenius.wordpress.com
Postat av: Jeffe

Du är inte klok! ;)



Grattis till viktnedgången, fan vad duktig du är !! Kan inte vara mycket mer du ska gå ner nu? Hade jag varit du hade jag börjat byta över till att äta lite "riktig" mat nu igen... Eller det kanske du gjort redan? Kör man bara på pulver och byter över till mat sen så går man ju upp igen... Ett tips är ju att försöka hitta en balans som fungerar! :D



Grattis igen =)

2011-01-31 @ 11:12:55
URL: http://www.firejennifer.com
Postat av: Anna

-7 kg, vad duktig du är! Blir riktigt inspirerad, men mycket mer kan du väl inte gå ner? Det kommer ju inte bli någonting kvar av dig!

2011-01-31 @ 12:27:42
Postat av: erika

duktig du e men nu behöver du ej gå ner mer!

Du e fin som du e Emma!

kram

2011-01-31 @ 14:16:01
Postat av: malin & wiggo

HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!

2011-01-31 @ 20:25:06
URL: http://bebismalin.blogg.se/
Postat av: Bella

Som du har sagt om dig själv förut; knäppo!!

hahaha



7kg!!? det e mkt på kort tid...inte illa alls!

Å inte så smart kanske å gå uppe i Hjortgården när det e mörkt, scary scary

2011-02-01 @ 19:15:31
URL: http://issabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0