Onsdag..

Idag var första dagen på dagis igen efter 4 veckors uppehåll, för Alex.
Efter dagislämning tog jag å Nellie tillfället i akt att åka hem till mamma som är hemma då hon är sjukskriven för ryggen.
Så det blev mor-dotter-dotterdotter-mys hela dagen, ända till kl 14 då Alex skulle hämtas igen. Trevlisch!

Längtar - med viss bävan - till på måndag då jag bestämt mej för att endast "veckoväga" mej.
Väger jag mej för ofta kommer jag bara stirra mej blind på att "åh har jag inte gått ner mer?"..typ!
...(fuskade dock idag ändå, å vägde mej förut..HAHA! Jag å karaktär alltså.. Men - 1 kg till, here we go!)..
10 kilo är väl tanken (drömmen) att jag ska gå ner totalt iallafall..Så det är ju en bit kvar - lååång bit kvar för att vara korrekt.
Får väl se om jag klarar det, men just nu flyter det ju på iallafall.. Frågan är ju hur det går efter måndagens vägning.. Gött långtråkigt är det ju!

...och chokladkakan i kylan är otroligt lockande.. :/

Imorrn ska jag ha "fika" hemma då Erika & Emil och Isabel & Malva kommer. Ska bli kul! Alla 3 bebisbarnen är ju typ i samma ålder. Det skiljer 3 veckor mellan Nellie (som är äldst) och Malva - den yngsta.

Fredag är det dags för mammagrupp igen. KUL!
....

Å nästa vecka åker vi till Danmark och The Reef! Wiiee..


//E


Kommentarer
Postat av: camilla

Mysigt med en tjejdag!

Hoppas Alex hade roligt på dagis första dagen :)

2011-01-12 @ 17:52:54
Postat av: malin & wiggo

Det är så kul när man har mammafika o har barn i samma ålder cirkus =)Man behöver det som morsa med tror jag , lufta av sig lite , nu är ju du 2 barnsmamma så du har ju lite skinn på näsan med andra barnet kan jag tänka mig, jag är världens hönsmorsa :) hahahah



Duktig du är med viktnedgången, jag hade aldrig fixat det

2011-01-12 @ 21:25:22
URL: http://bebismalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0