Vid frukostbordet:

Helt apropå ingenting:

Alex: Om vi kanske skulle ta å lämna bort Nellie mot en lillebror istället?
Jag: Öö..Nä?! ...Vill du inte ha en lillasyster?
Alex (alldeles gråtfärdig!): Jooo!...Vill inte du ha Nellie?
Jag: Jo, det är väl klart att jag vill!
Alex: Jag hade saknat henne jätte, jättemycket om du lämnade bort henne.
Jag: (Que?)..Mmmm jag med!
Alex: Vi gör inte det, mamma!

Sagt å gjort; Nellie is a keeper! ;)
Hur kunde han vända det så att det framstod att det var min ide?
Klok grabb ;)

Kommentarer
Postat av: malin & wiggo

Åh vad du är gullig som kom ihåg det =) gud så glad jag blve :) Hoppas er dag bli fin fin kraam

2011-01-04 @ 11:04:41
URL: http://bebismalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0