Jag tror att..

..Nellie vill ha en lillebror ;)
Synd att hennes föräldrar inte vill det :P
Mohaha! ;)

Idag har vi nämligen varit i Falköping å gosat med sööötaste pojkbebisen! Min arbetskamrats son, på drygt 2½ månad.
Helt bedårande liten pojk! ♥
Såå mycket hår på en bebis har jag aldrig sett! Mörkt, långt, tjockt (!) hår å underbart fiiina stora bruna ögon!!
Han var dessutom superglad å skrattade HELA tiden åt allt och ingenting. Goding!
Nellie var väldigt intresserad av vad det var som låg å sprattlade i min famn, å klappade honom försiktigt på benet..håret..ögonen :O

Vi blev bjudna på en otroligt god middag och "Pite" - gott bröd/bulle (svårt att definera vad det egentligen är) som är poppis i Kosovo.
Efteråt blev det fika med 364 olika sorters kakor. Typ! 

Jättemysig dag! Även om jag insåg hur "tråkigt" det egentligen är med en pyttebebis, MEN det är ändå mysigt :D
Alex & Max var hemma med mormor under tiden å åkte buss :D
Vi finåkte däremot - med tåg ;)
Nellie underhöll tågresenärerna väl med sina: "Öh Öh Öh, BaaBaa BaaaaaaBaaaa"  ♥


                   

Kommentarer
Postat av: malin & wiggo

Klart Nellie ska få en Lillebror ;) heheheheeh.. Åh när är det våran tur o komma på 350 sorters kakor hos dig ;)?

2011-03-24 @ 21:22:01
URL: http://bebismalin.blogg.se/
Postat av: Camilla

Åhh! Vilka fina fina bilder på alla barnen! Super!

Jättefin liten kille!



Och jag kan sätta en peng på att ni kommer skaffa en sladdis! Believe me! ;)



Pussiluss

2011-03-24 @ 21:23:20
Postat av: MALIN-systeryster

Älskade ungar!

2011-03-24 @ 21:32:54
Postat av: Emma

åh fina Gresa du får hälsa dem/henne från Emil och Alexander. vad fin lillebror var :-)

2011-03-25 @ 09:47:01
URL: http://frasselina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0