Another week

Ny vecka. Nya händelser.

Igår
gjordes ingenting. Hade hemmadag med barnen, way to blåsigt för mitt tycke å smak för att hänga utomhus.
Idag började dagen med att Alex kom in å väckte mej bryskt ur min skönhetssömn:
"Vaaaakna! Innan Alwin å gänget kommer!"
(Rättelse: Alwin och Jessika). Klockan var då 08 å dom skulle komma 09,30.
Behöver jag ens skriva att jag somnade om? ;)

Sedan kom då iallafall Alwin hit å lekte, medan Jessika åkte iväg på bankmöte. 
Drygt 2½ (kaotiska) timmar senare kom Jessika tillbaka ;) ...med lunch å blomsterkvast :) Gullis! :D 
Nåja, såhär i efterhand kanske det inte var såå farligt att ha två härjande soon-to-be-4åringar - men en dans på rosor var det ju inte heller.
Eloge till alla tvillingföräldrar! :D
Å några gråa hårstrån har säkert dykt upp :P

Resten av veckan ser ut som följande:
Imorgon har jag inget planerat, vilket - tro det eller ej - känns himla gott! Alex ska till dagis å jag å Nellie ska bara vara..
Torsdagen ska jag, Nellie, syrran å Wilma åka tåg till Falköping, till min arbetskompis som fått barn. Grabbarna Bus (Alex & Max) ska vara med mormor under tiden.
Fredag ska vi till bvc - på 10 månaders läkarkontrollen (!!). Nellsan blir ju faktiskt 10 månader nästa vecka! :love:



Kommentarer
Postat av: Jessika

Massa tack för idag vännen!! :-D Du är bäst!

2011-03-22 @ 18:40:18
URL: http://villavinga.blogg.se/
Postat av: Camilla

10 månader?! Gaaaalet fort har det gått :)

Puss på er <3

2011-03-23 @ 19:04:05
Postat av: Bella

Herrguuud säger jag bara...redan 10 månader!helt galet!!!

Ses snart hoppas jag!? :D

pöss pöss på er! <3

2011-03-24 @ 21:30:15
URL: http://issabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0