Sooool!

Ännu en underbar dag går mot sitt slut!
Det är just såna här dagar som gör att man uppskattar mammaledigheten till max!
Inte nog att man får gå hemma å spendera dyrbar tid med sina ♥:an, utan oxå få njuuuta av allt annat det innebär oxå. Å det är inte mycket som slår solens första vårstrålar!
Just lovely!

Dagen började tidigt ;)
Vaknade av ett sms 06,50 (craaaazy, I know!) - men ändå tur då jag fann karln liggandes i godan ro bredvid mej. Eyy, vakna! 
Å tro't eller ej, men jag insåg mitt eget bästa, dvs gå upp direkt å inte somna om - för att sedan vakna till alarmet kl 08 (dagisdag).
Snooza är jävligt gött, just DÅ men att behöva gå upp efter ett antal snoozningar suger!
Såå.. Jag gick upp å fixade iordning mej & hemmet inför dagens besök: Elli!

Direkt efter dagislämningen anlände Elli med färskt bröd till frukosten. Efter en lång och mysig frukost gick vi ut på en solig promenad. Härligt! 
Väl hemma igen åkte Elli hemåt å jag satte mej i solen å läste tidningarna medan Nellie fortfarande sov i vagnen.
Tröttnade efter en stund å gick in - bara för att istället sitta å uggla i fönstret för att hålla koll på Nellie.
Efter en timmes ugglande (!) fick jag nog & gick ut å väckte henne. Ungen var ju tvungen att hinna äta innan Alex skulle hämtas igen!

Eftermiddagen har spenderats hemma hos mamma; sol, lek å middag! Terrific! :D

Imorrn ser väderprognosen lite förändrad ut. Dessvärre ska det fortfarande bli snöblandat regn :( Men tydligen inte förrän på kvällen, sol på dagen. Hoppas!



Kommentarer
Postat av: Elli

Tack för en trevlig förmiddag :D

Låter som om eftermiddagen var toppen den med.

Kram på er

2011-03-16 @ 19:17:07
Postat av: malin & wiggo

HAHAH Wiggo har lärt sig av den bästa skvaller läsaren =)

2011-03-17 @ 15:32:18
URL: http://bebismalin.blogg.se/
Postat av: emelie francea

Kommentera gärna mitt inlägg om idol

endast ett JA eller NEJ! Skulle uppskattas

att få höra era åsikter för e lite tveksam själv! :)

2011-03-17 @ 15:35:01
URL: http://franceaemelie.blogg.se/
Postat av: Camilla

Underbara sooooool!

Saknade dig idag... <3

2011-03-17 @ 19:41:41
Postat av: Camilla

Underbara sooooool!

Saknade dig idag... <3

2011-03-17 @ 19:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0