This is my NEW life (?)

Usch! Så var det dags igen; att börja sitt "nya liv"..Blä!
Men det är (tyvärr) välbehövligt, ty snart kan man inte längre gömma sej bakom sina tjocka vinterkläder :/
Snart är det (förhoppningsvis) vår och avklätt som gäller!
Hmm..Allt har sina nackdelar! :(

Funderar på om jag ska ta mej till Alllum/Knalleland någon dag snart?
Hittade ju vårskor när vi var på Allum, men kunde inte bestämma mej för om jag skulle köpa dom förrän vi åkte därifrån. Typiskt! ;)
Men dessa får det (nog) bli:





Fast nu är jag osäker igen. Vill ha "modellen", men vet inte om jag vill ha dem i tyg eller skinn?
De i skinn kanske är mer praktiska, då de går att torka av efter tex lek i sandlådan ;)
Jäjä, vi får väl se.
Finns såå mycket som jag vill köpa (som vanligt!). Men som mammaledig har man inte direkt den fetaste plånboken :/ Särskilt inte när man snålar med dagarna som jag gör, för att kunna vara hemma så länge som möjligt.
Men det är det lätt värt dock! ♥ 
Skulle absolut kunna tänka mej ett liv som hemmafru - forever..
Hrmmharkelhost, Mattias? ;)

Till barnen är det mesta klart inför våren: Nellie har 3 vårjackor (jeansjackan inhandlades i lördags på Allum :) ) å en väst. Alex har 4 vårjackor å en väst..
Onödigt? Ja! Bortskämda? Lite kanske ;)
Haha! Men nu är det bara vårskorna som saknas, sen är dom redo för våren!




Kommentarer
Postat av: Johanna Sandgren

Haha, känner igen mig.. Visst är det konstigt att det känns helt ok att slösa till barnen? Så snålar man ALLTID till sig själv.. :-)

2011-03-07 @ 12:55:37
Postat av: Sofi

Toksnygga skor!!

2011-03-07 @ 17:50:39
URL: http://lovleysofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0