Inte så konstigt att man längtar:

(BLUE STAR CLUB) ATLANTICA AEGEAN BLUE FFFF+





Only 2½ vecka kvar innan take-off :D
Ska bli helt uuuunderbart! Sol, slapp och bad!

Hotellet har allt:
- All inclusive (of course!) med flertal restauranger/barer. Frukost, lunch- och middagsbufféer. Drycker, glass, snacks, smårätter...
- Lekplats & Bamseklubb. Och 1 gång i veckan får barnen fotograferas ihop med Bamse. (Min fråga: Bara barnen? ;) )
- Bastu (?!), massage, fitnesscenter mm.
- Aktiviteter; minifotboll, basket, volleyboll, tennis, bordtennis mm.
(Bra att det även finns möjlighet att aktivera Mattias, som knappt vill ligga still i en kvart ;) )
- Kvällsunderhållning
- 3 stora pooler, samt utomhusjacuzzi och barnpooler.

Med mera, med mera!

¶ Säj, är det konstigt att man längtar bort ibland? ;) ¶


Läste recensioner om hotellet på google, där det bland annat stod:

"Vi skulle kunna bo där för resten av våra liv..."

"Jag skulle kunna dö för att bo där resten av mitt liv!"

"Det var det lyxigaste hotell som jag bott på, maten var jätte god och massor med variation. Rummen super bra med drag dörrar till barnen. Rent och fint."

"Vi har precis kommit tillbaka från 10 dagar på det här hotellet och vi kan bara vara positiva. Mycket barnvänligt, varierad mat, mycket fina rum"


                   


                   





I måndags var vi och besökte Jessika & Alwin uppe i Stadsskogen. Självklart blev det en promenix till deras tomt oxå - änna standard nu ;) Ska bli kul att se ett hus växa fram där så småningom!
I tisdags var jag och mina kottar först på stan. Sedan hämtade vi mammsen på jobbet å tillbringade dagen/eftermiddagen hemma hos henne.
Resten av veckan är dagistajm. Får se vad som hittas på då.
Fredag är det tjejkväll hos Hanna, med ALLA flickorna. Otroligt, men sant! ♥

Kommentarer
Postat av: Bella Bus

Ååå jag vill oxå åka utomlands å till all inclusive!! Men men ska glädjas å dina/era vägnar! :D

Ses på fredags på our girlies night! :D

2011-05-18 @ 19:25:09
Postat av: Camilla

Pax för en plats i handbagaget!

2011-05-20 @ 10:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0