Kalas nr.1 - avklarat!

Idag var det dags för barnens första (av många) kalas; 1 år vs 4 år!
Mina (underbara) vänner var här idag å firade mina småtroll. Allt enligt Alex begäran ;)

Han blev överlycklig imorse när det äntligen var dagen då "mammas tjejer" skulle komma.
Å när det väl visade sej vara presentutdelning oxå, var lyckan total ;)
Tusen tack för både Alex och Nellies fina presenter!! Ni är bäst!

Å jag måste givetvis hylla mej själv, som lyckades med min bakning; Kärleksmums, fast med rosa och blått strössel istället för kokos :)


Kommentarer
Postat av: Jessika

TACK för att du beskrev så ingående vad jag missade. Du får minsann baka till nästa dejt med hur trött du än är! ;-)

2011-05-26 @ 10:47:36
URL: http://villavinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0