MAJ

..underbara maj! Ett steg närmare sommaren! :)
Fast meterologerna sa faktiskt att det var sommar förra veckan, med det högtrycket som var.
Men.. vad är det nu då? Sensommar? Höst? ;)

Nu i maj är det mycket skoj som händer. Bla:

7e: Bröllopsfest för finaste herr och fru Järrebring.
13e: ska jag å Malin ha en Sisternightout! Det är fina grejer det!
15e: Världens bästa systerson MAX fyller 4 år!
21e: Tjejmiddag med flickorna, at Camilla!
30e: fyller mitt lilla ♥ 1 år!! :love:

Igår var jag hos Frida Frisör för klipp & sling. Beslutsångesten var ett faktum!
Klippte topparna iallafall - kämpar ju för att få längre hår ;)
Å sedan blev det lite blandad färgskala i huvudet, både blondt och mellanbrunt. Så reultatet blev väl typ ljusljusbrunt fast ändå blondare?
Tyckte att det var onödigt att blondera det helt, då det ändå kommer att solblekas både på Rhodos (ca 5 veckor kvar!) och senare i sommar.. (Om den kommer tillbaks ;) )

Nu i dagarna två är jag fast här uppe på åsen. Min käre far har lämnat in sin bil på lackering å lånade min bil för att komma till jobbet i Kungsbacka. En god dotter hjälper sin far, men klockan är inte ens 11 första dagen å jag har redan krupp över att behöva vara hemma...

Kommentarer
Postat av: malin & wiggo

Hade du haft bilen hade du inte ens brytt dig eller tänkt på det, MEN bara för att du lånat ut bilen MÅSTE du ut o åka ;) hahahahahah

2011-05-05 @ 22:15:54
URL: http://bebismalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0