Sisternightout..coming up!

Systermys igår & systermys imorrn.
Bättre kan det knappast bli!
Fredagen den 13e passar oss som handen i handsken ;)

Igår var det det obligatoriska Grey's Anatomy och Off the Map-myset i syrrans soffa.
Imorrn ska vi prova på att visa oss ute bland folk ;) Sister-night-out :D
Först lite föris-drycker at Syrrans place å sen vidare till Musses. Därefter får vi se, antingen Mangiamo eller Stures.

Jag å Nellsan är nyss hemkomna från en lååångpromenad med Carro & lille Theodor. 
Nolhaga-Mjörnvallen-Stadsskogen-Kullingsberg-Sörhaga och tebax till Nolhaga.
När jag kom hem fann jag dörren låst och larmad, precis som jag lämnat den. Men huvudet kan ju inte alltid vara med; altandörren stod visst på vid gavel.. :S
Getting old(er)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0