11 dagar kvar!

..till första advent! Galet, men sant!
I lööööve!...pynta med stakar i fönstren! ;)
Varje år är det samma visa; jag köper allt nytt..å Mattias suckar högt. På senare år har han även börjat muttra osammanhängande meningar...kan det vara åldern tro? ;)



Igår var jag & kidsen på stan, hämtade ut ett klädpaket från H&M - som jag hade beställt i slutet av september :O men som blivit försenat.. Skoj det me, kom ju inte ens ihåg vad det var för kläder jag beställt. Surprise! ;)
Sedan gick vi flera mil i leksaksaffären, under tiden som Alex letade efter "grejer att önska sej av tomten" hittade jag en perfekt julklapp till systersonen, Max. Och 2 smågrejer till Alex som han ska få i adventskalendern.
Den hade jag helt glömt av! Köpte den förra året å fyllde med leksaker å annat skoj till Alex. Dyrt - men roligt! ;)
Men i år får Alex dela den med sin syster, så de får paket varannan dag. Alex är ju lätt att köpa småsaker till, men Nellie? Näe.

Imorn ska jag (och Mattias följer naturligtvis med) till ögonläkaren i Borås för att utesluta att det är ögonen som orsakar min huvudvärk och yrsel (tips från naprapaten). Samt att jag haft suddiga prickar framför ögonen emellanåt. Nu den senaste veckan har jag dock mått som en prinsessa (peppar, peppar)! Uuunderbart!
Sedan får vi nog en övernattningsgäst torsdag-fredag, i form av MaxBrax.
Det blir mysigt för småkillarna - så som dom har tjatat!!

Kallt ute idag, men varmt inne! Mys! ♥



Ungarna vägrar inse att vintern är här, utan kör stenhårt på solglasögon inomhus:


Kommentarer
Postat av: Malin- the lövly moster!

MAXEN LÄNGTAR!!

2011-11-17 @ 13:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0