Grattis världens bästa pappa..

..på pappas dag! sa jag a'barnens räkning, till Mattias idag vid frukostbordet.
Alex var inte sen med protesterna: "Men han fyller ju inte år idag! Det är inte hans födelsedag förrän till jul"
Nä, precis. 8 juni närmare bestämt ;)
Fars dags presenten (presentkort på Tremark - lättast för mej, då det fanns mängder med fina kläder som jag skulle vilja köpa till honom - och kallingar) fick Mattias redan i fredags eftermiddag. Varför?
Jo, så fort Mattias klev innanför dörren efter jobbet i fredags sprang Alex glatt fram: "Pappaaa pappa, vi har köpt ett presentkort till dej så att du kan köpa kläder i stan".
Kändes inte lika roligt att vänta till på söndag för att ge honom presenten då ;) Kids!

Nu är Alex och Mattias i simhallen och badar, Nellie sover och jag kan sitta å slappa i godan ro. Känns nästan som Mors dag ;) :P
När Nellie vaknat och badstollarna badat färdigt ska vi möta upp killarna i simhallens cafe och fika - nostalgi!? Förr när jag jobbade lördagar, innan Nellie fanns, så hade Mattias och Alex det som rutin att de badade medan jag jobbade och när jag jobbat färdigt åkte jag dit för gemensam fika. Mysigt!

Efter det bär det av till Näverhult, för Fars dags middag samt fira svärfar.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Alex verkar inte vara någe bra på det där med hemlisar... ;-)

Men jäklar va rolig han är :-D

2011-11-13 @ 17:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0