Two in a row!

Ja, för att inte ha bloggat på över 1 månad, kommer nu andra inlägget på två dagar. I'm on fire! ;)
Eller bara jädrigt uttråkad.. :/

Idag är det dagisfri dag och jobbarkillarfri-dag. Inte ofta det händer samtidigt, så vi passade på att ta sovmorgon.
Kl 09,40 (!) slog vi upp våra blå. Men när barnen väl vaknat, då går det undan! På några sekunder var Nellie uppe och tände alla lampor i sovrummet - bländande! Goooodmorgon! Alex sprang in på sitt rum och hämtade solglasögon. Smart kille! ;)

Mattias ringde glad i hågen förut. Han hade köpt en ny åkgräsklippare.. Tänk va män kan bli glada för så lite ;) Men till hans försvar så var det faktiskt en bra affär - det är ju helrätt att köpa en sådan pryl nu på hösten/vintern istället för till våren.
Anyway, så skulle han hämta den i Göteborg i eftermiddag och ville att vi skulle följa med. 
Undra sa flundra om jag inte ska följa med..till Allum iallafall! ;) Han kan ju släppa av mej där.
It's a win-win-situation! Han får (lite) sällskap i bilen ner å jag får shoppa i fred! Everyone wins!

V70:n är på rekond, så idag får det bli hemmamys hela dagen. Typiskt bara att jag fick smsavisering från H&M nyss om att mitt (barnens) klädpaket kommit....



Men det är ju dumt att klaga, hemmamys med dom bästa är ju inte alls så pjåkigt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0