(Bella) I did it!!

..jag har ätit tacos alldeles själv!
..Till viss del är det väl inte helt sant dock - barnen var ju med! (Alex val!)
Men när en stolle (Nellie) bara käkar riven ost och Alex - ja, han har jag ju redan redovisat vad han brukar äta - ost och creme fraiche. Såå egentligen kan man ju säja att jag åt (nästan) själv! ;) 
Jag å Bella hade ett samtal en gång om tacos. Jag frågade henne om hon nånsin äter det, hemma själv.
Ja, men det är så tråkigt att göra ordning det till sej själv bara, svarade hon, varpå jag småskrattade lite halvelakt medan jag såg tankebilder på hur det skulle se ut. 
Å att det var tråkigt, det håller jag med om! Bland det sorgligaste jag nånsin gjort! Haha! ;)

Karlsloken är nämligen på vift ikväll. Tillsammans med massa andra "män" (?) ;) har de hyrt en limousinebuss (!).

                   

Resan går till Halmstad, fram och (förhoppningsvis) tebax ;) Men, tro det eller ej, mansgrisarna ville inte ha med oss fruntimmer på bussen, så vi fick snällt hålla oss hemma (!!
Sååå avis!...Men en myslördag med godingarna är iochförsej inte fy skam det..
Äh, who am I kidding? Jag ville oxå meeeed! ;)

Men nu sover iallafall Nellie och därmed har godiset kunnat komma fram ;)

Kommentarer
Postat av: Monica

Vad häftigt med limmobuss, var hyr man det? O vad gör man på den ;) För dricka med vänner får man ju absolut inte göra när man har barn, eller gällde det bara mamman ;)



Huset vi köpt är ett radhus på tre våningar på 160kvm, ligger ca 1km från city, perfekt läge, nära till bästa förskolorna o skolorna i stan o ligger mittemot mataffär typ :) Hur bor ni?

2011-10-16 @ 10:15:04
URL: http://monicamercury.blogg.se/
Postat av: Bella

Åå Emma lilla..jag är stolt över dig!!! :D

Men jaa, jag vet..inte alls kul å äta det själv men för gott för att strunta att äta det! :)

2011-10-17 @ 13:19:42
Postat av: Jessika

Hehe! Jag har också ätit tacos själv (med Alwin) två-tre gånger... Men ännu har jag ALDRIG ätit pizza ensam, dock har jag faktiskt köpt MacDonaldsmat och ätit i bilen. Skumt man är! ;-)

2011-10-18 @ 13:14:54
URL: http://villavinga.blogg.se/
Postat av: Camilla

Nästa gång karln ska ut på vift så slå mig en signal så kommer jag o äter tacos med dig ;-)

2011-10-25 @ 11:53:54
Postat av: Camilla johansson

Stackars er som ej fick följa med... Men det innebär ju eran tur en annan gÅng =)

2011-11-08 @ 17:24:43
Postat av: Camilla johansson

Stackars er som ej fick följa med... Men det innebär ju eran tur en annan gÅng =)

2011-11-08 @ 17:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0