Ojojoj!!

Här är den, min blivande vinterjacka:



Sååå fin! Peak Performance Klondyke Parka. Svart med råååsa små detaljer.
Jösses, så fin! :D
4000 kr kostar den.. fast bara den rosa dragkedjan är ju lätt värd 5000 kr, så egentligen är det ju ett riktigt kap! ;)
Jag, tant Bella och barnen var på stan en sväng idag och hittade denna skönhet!
Egentligen skulle vi tagit en snabb tur på förmiddagen, men då kom elektrikerna hit för att dra kablar & sladdar i väggarna (i utbygget), så det blev en (längre) tur efter jag hämtat Alex på dagis istället.

Fick äntligen tummen ur att boka tid för fotografering av barnen oxå. Nellie fick det i 1 års present av sin farmor och farfar. Å även några syskonkort skall tas. Kul!

Kommentarer
Postat av: Bella

Meeen Emsis lilla då! Som jag sa till dig i affären..köp inte en jacka för 4000!kr!! Tyckte den andra jackan i samma affär var bättre ju!! =) Lyssna nu på tant Bellas råd och tack åter igen för idag!! :D

2011-10-05 @ 21:12:30
Postat av: Lina

I vilken affär har du hittat den? :)

2011-10-07 @ 19:08:37
URL: http://linabergeskanstano.blogg.se/
Postat av: erika

Den jackan är skitsnygg! har också spanat på den!

så jag förstår varför du köpte den! :-)

2011-10-09 @ 21:25:01
Postat av: erika

ps. hoppas du använde Alingsåskortet då det ger 20% både på Inter sport och Team sportia..

2011-10-09 @ 21:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0