Shop til' you drop

Nu har jag just klickat hem ännu mer kläder. Till barnen. Nätshopping är ingen skit! Underskattat oxå, skulle jag vilja påstå ;)
Jag har sålt mängder av barnkläder som blivit för smått...och naturligtvis måste ju barnens garderober fyllas på oxå. 
Man kan ju inte ha för mycket pengar i plånboken, då kan man ju bli rånad ;)
Massa fina nya tröjor har det blivit till dom båda. Det behövdes faktiskt, så ingen "onödig" shopping här inte ;)
Nellie känns för stor för att använda bodys nu, även om dom fortfarande passar. Dessutom är det ju mer praktiskt med vanliga tröjor. Så hon behövde en hel del nya överdelar och Alex 104-tröjor är hux flux antingen för korta i ärmarna eller på längden. När växte han så mycket?!

Nu behövs det mer tråkiga saker, såsom gummistövlar och fodrade allvädersstövlar till Alex. 
JAG å andra sidan skulle inte tacka nej till ett par nya stövlar (och nej, inga gummistövlar som Mattias trodde, utan skinn, of course). Skor kan man väl aldrig ha för mycket utav?
En ny vinterjacka hade inte heller suttit fel. Och nya jeans - men det är ju det absolut tråkigaste som finns att köpa. Antingen sitter de för löst där, eller för hårt där. Eller så är de för långa (för korta, har jag nog aldrig vart med om? ;) ) Fel färg, tvätt mm.
Nä, hujeda mej! 

Idag har vi en mysdag hemma. Nellie har precis somnat å jag njuter nu av lugnet ;) Planerna för dagen är dock att städa å tvätta. Inte undra på att jag skjuter upp det ;)







Inte undra på att man måste njuta av lugnet när lillan sover. Den ungen är överallt & ingenstans. På bara några sekunder!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hon är allt bra busig!

kul med nytt, både till barnen och dig! ;-)

2011-10-03 @ 12:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0