Surprise!

I'm back! ;)
...jag hade dock tänkt mej en helkväll framför tv:n, då Mattias nyss åkte iväg till jobbet igen. Slog på tv:n och på varenda kanal står det "kodad kanal" - jätteroligt! Ordentligt oteknisk som jag är, orkar jag mej inte ens på ett försök. Så jag tog fram datorn istället :)
Säkerligen Nellie som har vart framme och gjort nått, den ungen är vildare än tam! :D



Toka!



Stolle nr. 2

Anyway..det var ju ett tag sen. Igen!
Som sagt, att blogga är inte alls lika kul längre.
Men I'll give it a try:

*Just nu står ju bygget helt klart i centrum. (Vi bygger ut en 50 kvm vinkel på vår enplansvilla)
Teglet är (snart) färdiglagt, panelen är på, fönstrerna är i (dock inte skjutglaspartiet..ännu) å golvet är gå-bart nu :)



Barnen betraktar gärna byggandet

*Häromveckan köpte vi ny bil. Volvo (såklart!) V70. Nya modellen. Titanumgrå. Vad mer behövs säjas? ;)
Mattias var inte långsam med att sätta igång sin standard "makeover", såsom vinge (ett måste!), sätta på R-design-paket, nya fälgar, sänka, chippa, tona mm.

*Igår var jag och barnen först hos tandläkaren på morgonen. Nellie hade tid för "1 års kollen".
Många, fina tänder löd domen och sedan fick vi lite tips, råd och tandborstar med hem.
Åkte och dumpade BÅDA barnen hos mamma och plockade sedan upp Bella och for iväg till U L L A R E D! Underbart!
Köpte massor!! Mestadels till barnen naturligtvis; overaller, vinterjackor, vantar mm.
Top notch!

*Min fina arbetskamrat, Katja, fick en underbart söt dotter den 10:e. En liten Meya!
Henne ska vi (jag & Ulla) hem till på måndag. Längtar som en tok! Beeeebismys!

Hepp, hepp. Nu funkar tv:n igen! :D

Auf wiedersehen!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh! Emma du gjorde min natt nu :) sitter på jobbet å har dötråkigt å så gjorde jag ett försök på din blogg. Å minsann hade du skrivit ett par rader :D gött att hänga ögonen på en stund. Tack! ;)

2011-09-22 @ 02:52:34
Postat av: camilla

Åh!! jag älskar när du bloggat i smyg! :-*

Ska bli spännande o få se bygget snart :-)



vilka underbart tokiga barn du skapat <3

2011-09-22 @ 09:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0