Å där försvann den..

..min motivation! Puts väck, gone!
Orkar inte vara nyttig, tänka på vad/hur mycket jag äter och röra på mej!
Denna vecka började med en svacka - känner bara för att vräka i mej massor!
Men NEJ!! Jag lär ju inte må bättre ifall jag gör det..snarare tvärtom!
Igår hann jag dessutom bara med en liten (snabb) promenad på ca 30 min innan Mattias hade bowling. Inte dåligt att jag kom iväg ändå, jag var minst sagt opeppad.
Men det kändes bra efteråt :D

Idag är det dock tisdag och därmed min "simskoledag" (enligt Alex). Han går i simskola på onsdagar och jag (försöker komma iväg) på tisdagar och torsdagar.
Sådär ja, känner mej genast bättre. Vem säjer att gnäll inte är bra? ;)

Nu ska jag ge mej på att göra en tomatsoppa till lunch - from scratch. Med en klick fetaostkräm i.
"Bantning" gör mej nästan lika konstig som när jag är gravid; jag blir sugen på saker jag aldrig någonsin annars blir sugen på. Blir intressant att se om jag lyckas med soppan och om den är god. Är den det, så bjuder jag på sopplunch nåndag ;) Någon villig?

Farewell!


Kommentarer
Postat av: Bella

Jag är villig att ställa upp som försöksperson när det gäller din soppa!! =)

Du kan ju laga andra rätter å baka så varför skulle du ej klara en enkel tomatsoppa!!? :)

Good Luck

2012-02-07 @ 11:38:50
Postat av: Frida J

Jag äääälskar soppa och ditt sällskap! Så jag är nog en perfekt försöksperson. 😃

2012-02-07 @ 12:39:43
Postat av: Camilla

SOPPLUNCH here I come!!

Åhh så mycket skoj o läsa ikapp här! :-)

2012-02-07 @ 21:58:25
Postat av: Camilla johansson

Gnäll hjälper alltid :-)



Prommisar i alla dess former är bra prommisar...

2012-02-09 @ 15:20:45
URL: http://millans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0