Hallå där!

Nu var det ett tag sen igen! Här hemma har det varit fullt upp; barnens rum är (så gott som) klara. Lite tavlor och någon hylla som ska upp, men that's it! Men jag får klura lite på vart jag vill ha tavlorna (och vilka tavlor) så man inte gör något förhastat ;)
Alex vill ha Batman-och Spiderman-tavlor. Fräckt ska fräckt ha! ;)
Fler bilder kommer senare, men såhär blev tapeterna iallafall:

                   

Så nu är det snart dags för nästa projekt....the master bedroom!

Bröllopsplaneringen ligger (faktiskt) lite på is just nu. Vi (jag) är ju så pass mycket före planeringen att det inte finns så mycket att fixa innan OSA-tiden går ut (2 april!). Hittills har 63 svarat att de kommer - av 83 st inbjudna.

Endast 1½ vecka kvar tills jag, syrran och mammsen åker till shoppingens paradis; Ullared.
Men det bästa är ändå att vi stannar över natten på motellet; äta och dricka gott och få umgås med dom bästa! Love it! :love:

Nu ligger lillan och sover, jag njuter av kaffe och tyvärr oxå godis. Mitt nyttighetsliv har tagit sej en (rejäl) paus :S Nya tag..om några dagar ;)
Efter Alex dagislämning var vi på Maxis bokrea, Alex fick sej några nya Nicke Nyfiken-böcker och jag fick... Cillit Bang-rengöring ;)

Time to clean!

        

Kommentarer
Postat av: camilla

Härliga dom är när dom ligger o knör i Alex nya rum :-D

Oj va jag kommer sakna er nu under två veckor!

Hoppas städet går fint.

Puss o kram

2012-02-22 @ 11:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0