Jösses!

...dagens första kaffe är på väg ner. Observera, första kaffet för dagen! Vid den här tiden brukar flera kannor redan vart uppslurpade. Vad tar det åt mej egentligen? Jag har ju snart inga laster kvar! ;)
Sockerberoendet är puts väck! OCH jag har börjat röra på mej! Å nu denna koffeinbrist... Man kan ju nästintill säja att jag snart är helt perfekt ;)
....haha, eller inte! :D
Nåväl...ungen sover och den andre är på dagis och stojar. Så nu sitter jag här å sörplar..lugnet före stormen ;)

Lite bilder från den senaste veckan, så här när skrivlusten håller sej undan:

                   
Alex ville göra "en sån där när man ligger och sprattlar i snön" - dvs snöängel ;) Sedan lade vi Nellie i snön, som sprattlade lite med benen men mest såg väldigt skeptisk ut och undrade va fan hon låg där för :)

                   
Gungeligung. Tidsfördriv in our garden.

         
Nellie och jag handlade en dag innan vi hämtade Alex på dagis, dockan ligger naturligtvis under blöjorna i vagnen.
Andra bilden visar en solig promenad innan dagishämtning..å dockan är givetvis på plats!

                   
En dag gick jag och Nellie till lekplatsen, det var skoj till en början. Men när hon fick syn på grävmaskinen rörde hon sej inte ur fläcken, bara stod å glodde och pekade!


That's it for now!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Fick inte dockan vara med och gunga?! ;-)

Huuuuur blir man av med sitt sockerberoende?!

Det skulle jag verkligen också behöva bli! :-)



Puss!

2012-02-03 @ 19:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0