Fredag på en torsdag!

Är ingen skit!
Dessvärre innbär det ändå inget vin, chips eller ja, inget gott alls för den delen!
Vill man vara fin, får man banne mej lida pin! :S
Nåväl, det innebär ju iallafall en extra ledig dag med Mattias. Å hör å häpna, vi har inga planer alls ihelgen! Tjohoo! Ibland är det härligt att bara kunna ta dagarna som dom kommer.

Jag kämpar på, som ni ser, med mitt nyttiga liv. Tråkigt som fan! Men nu börjar det åtminstone kännas (lite) bättre, är inte lika sugen på allt längre. Eloge till mej! :D
På måndag har det gått en vecka sedan "det nya livet" påbörjades (dock med några småfusk) och nåde vågen om den inte rör på sej!
All for nothing liksom? Vi får se - I'll keep you posted! ;)

Tjo å tjim & trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag tycker vi kör en morotsfika snart! :-D

2012-01-05 @ 20:03:31
Postat av: Anonym

jag tycker vi kör vanlig fika, de får man unna sig när man bara träffar sina pro vänner var 3e månad =)

2012-01-06 @ 21:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0