Tam-tam-ta-dam!

Jaaa! Nu är det äntligen "officiellt" att jag ska bli FRU JELLRYD i juni ♥ 
Inbjudningarna ska ha kommit med posten till gästerna idag och nu är allt "out in the open" - finally!
Därav mina ack så korta blogginlägg den sista tiden - har vart mycket planering runt bröllopet. Å jag har änna varit rädd att "försäga" mej här :D 

Det har varit sååå svårt att hålla tyst om det; särskilt när tjejerna var hemma häromsistens och bröllopsklänningen hängde i klädgarderoben endast några meter därifrån! Då ville jag bara rycka upp dörren och skrika: T I T T A! :D
Men jag är glad att jag höll mej; det var roligare att överraska med våra fina inbjudningskort (böcker) :)
Mattias kläder och barnens näbbkläder är oxå klara. Kyrka, festlokal, DJ, catering, underkläder, skor, transport från kyrkan, solist, tärna, bestman och toastmaster är utvalda mm - allt är bokat och klart!
Tillåmed Malins tärnklänning hänger här hemma, redo för att användas!


Ringarna har vi kvar att titta på, har inte velat gå i stan och leta efter det då det säkert hade dykt upp någon man kände över axeln; "- Nämen vad gör niiii?"

Men till helgen får det nog bli en kik på ringar. Hujeda mej! Det kommer att bli en dyr historia, jag vill ha en ny förlovningsring oxå :O Å tro det eller ej, men det vill Mattias oxå! 
Menmen...om det går an att lägga ut massa pengar på bröllopskläder och en storslagen fest så går det ju att "slänga pengar" på ringarna oxå - som man ju faktiskt ska bära på fingret HELA LIVET! Right? :D

Det här är givetvis oxå orsaken till min "bantningshistoria", annars hade det nog skitit sej för längesen!
Men NU ska det gå! Det MÅSTE gå!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vääääääärldens bästa nyhet som damp ner i brevlådan idag! UNDERBART!

Ser så mycket fram emot att få dela dagen med dig och din blivande MAKE!

Jäklar va häftigt!

Puss o Kärlek!

2012-01-31 @ 18:02:43
Postat av: Bella

Wihooooooo!!

Tack såå mycket för inbjudan snart Mrs Jellryd!! :D :D

ÄNTLIGEN!!

Ska bli riktigt riktigt roligt!! :D

puss puss på dig!

2012-01-31 @ 18:09:47
Postat av: Carolina

Ja dagens post var den BÄSTA på länge!!

Ska bli sååå kul att få dela er dag med er =)

Kramar

2012-01-31 @ 18:46:52
Postat av: Sanna L

Grattis!! Vad roligt för er :D

2012-01-31 @ 18:55:04
Postat av: Hanna

Underbar nyhet! Som vi har väntat :P

Tyckte att det borde funnits en sporre för din viktnedgång ;) men ack så vacker! Du får inte banta ända till bröllopet ändå ;)

2012-01-31 @ 19:10:17
Postat av: Erika

Stort GRATTIS!!!

Va kul!!!



:-)))

kramizar!

2012-01-31 @ 20:12:51
Postat av: Jessika

Återigen grattis min underbara Emma! :-D

2012-02-01 @ 12:45:10
URL: http://villavinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0