Update

Passar på att skriva lite, medan stollan sover.
När hon är vaken är det inte mycket man får gjort; hon kommer å bankar å slår på en för att man ska leka med henne och alla dockor: ner i docksängen, upp ur docksängen, i med vällingflaskan, ut med vällingflaskan, i med nappen, ut med nappen, ner i dockvagnen, ut ur dockvagnen...Och så går dagarna ;)
Hon är mer fysisk min lilla flicka, talets gåva har hon inte riktigt tagit till sej ännu, därav bankandet ;) Mamma, pappa, blä och såklart några andra "ord" som inte går att hitta i ordboken säjer hon, men that's it! ;)
Alex däremot pratade ju jättemycket och flera ord i meningar vid den här åldern.
Där ser ni, de är inte så lika trots allt :D

Minus 4,2 kilo visade vågen på i måndags (ja, dom där 0,2 kilona är viktiga! ;) ) Saaaakta, men säkert?! Jaja, det går ju åt rätt håll iallafall :P
Igår var jag och syrran och sprattlade i simhallen. Simmade fram å tebax - hur många längder vet vi inte - men i 1 timma slogs vi för våra liv i vattnet iallafall. Bokstavligt talat ibland, då syrran simmade bakom mej å tog tag i mina ben..då var en drukningsolycka nära vill jag lova ;)


Nä, time to do something else..


Kommentarer
Postat av: camilla

Det är härligt o simma tycker jag!

Du är grym som kämpar på!

Heja heja!

2012-01-25 @ 17:03:31
Postat av: Camilla johansson

Hallå!!



Du är grym 4,2 är mycket, det sägs att 5 är en storlek, spännande.



Jag har bokat tid med personligtränare & kostrådgivning, så nu jävlar ska jag ner mina många, många kg.



Fortsatt lycka till Emma!

2012-01-25 @ 18:06:37
URL: http://millans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0