Update på jobbfronten!

Igår fick jag mina (nya) arbetstider! Är jäkligt nöjd faktiskt, trots att det ändå blev jobb varannan lördag.
Men som jag sa till Mattias, så kan det ju vara ganska gott att komma hem till ett dukat bord, äta mat och sedan gå direkt på lördagsmyset ;) Dessutom var jag ganska inställd på att jobba varannan lördag.
Anyway..förut har jag jobbat 100%; 7-15 mån-fre ena veckan, tis-lör andra veckan.
Nu blev det (enligt mina önskemål) 75%, fördelat såhär mån, tis, tors och fre kl 7-15 ena veckan. = Ledig onsdag och helgen.
Andra veckan ser ut såhär: mån, tis, fre och lör kl 7-15. = Ledig onsdag och torsdag. (Och givetvis söndagen)
Jag jobbar alltså max två dagar i rad! :-) Guld värt att vara ledig mitt i veckan också, så att jag kan fortsätta med min mammaledighetslivsstil med diverse fika- och lunchdejter ;) :D  

Nästa fredag är lillans första inskolningsdag! :love:


Kommentarer
Postat av: Camilla

Yaaaay!! Asbra tider!

Vi kommer ju kunna luncha varje onsdag ;-)

Puss!

2012-03-22 @ 22:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0