Bröllopstjafs!

Vi satt och spånade lite på bordsplaceringen till bröllopet igår. Herrejösses! Va svårt det är! Och vilket heltidsjobb sen! Mattias blev helt förskräckt, han trodde inte alls att det skulle vara jobbigt och tidskrävande att planera bröllop. (1-0 till mej) Inte konstigt att folk använder sej av dyra weddingplanners ;) 

Förra året när vi var på Frida & Sigges fina bröllopsfest så "särade" de på alla par, dvs jag och Mattias satt vid olika bord med bara folk vi inte kände. Det var riktigt, riktigt kul faktiskt!! 
...men ganska "vågat", det känns inte som ett alternativ för oss. Tyvärr. (Ni behöver alltså inte vara rädda!) ;)
Även om VI hade hur kul som helst.. å andra sidan så är vi ju rätt tjötiga av oss båda två ;) Då går det ju an! :D

Men som sagt, galet svårt är det! Man vill ju försöka se till så att inte alla vid bordet känner varandra redan; så man har chansen att lära känna någon ny. Men som sagt då ska de "passa ihop" oxå. Betydligt lättare sagt än gjort!
Det här kommer göra mej gråhårig! ;)

Igår var vi iallafall och tittade på festlokalen!! Åååhhh va BRA det kommer bli! Är såå nöjd! :love:

Å Nellies näbbklänning (såå liten och söt!) och min bröllopsklänning hämtade vi hem i fredags.
Det börjar närma sej..

Kommentarer
Postat av: Elli

Vad roligt att du kikade in :)



Och grattis till ert bröllop :) Vi ska gifta oss i juli.



Jag har fått många reaktioner på att jag ska vara sent ute med allt, klänning, festlokal osv. Men jag känner mig inte så orolig i överlag, allt kommer ordna sig på ett eller annat sätt :)



det känns som om de flesta lägger ned nästan1 år av planeringar och bokningar =/



kramar

2012-03-12 @ 11:29:26
URL: http://elliwoww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0